Ռուսաստանի նախագահի հատուկ ներկայացուցիչ Կիրիլ Դմիտրիևը հայտարարել է, որ Վաշինգտոնում ԱՄՆ նախագահի հատուկ բանագնացի հետ երկօրյա բանակցության ընթացքում քննարկված հարցերի թվում է եղել նաև ՌԴ ու ԱՄՆ միջև ուղիղ ավիահաղորդակցության վերականգնման հնարավորությունը:
Մոսկվան ու Վաշինգտոնը քննարկում են տնտեսական օրակարգ, ընդհուպ ամերիկյան ընկերությունների՝ Ռուսաստան վերադարձի հարցեր, այդ թվում՝ անգամ այսպես ասած հանածոների ոլորտում համատեղ ծրագրեր:
ՌԴ նախագահ Պուտինը շաբաթներ առաջ չէր բացառել պայմանավորվածությունները նաև այդ հարցում: Սա նշանակում է, իհարկե, համաշխարհային տնտեսական կոնյուկտուրայի փոփոխություն: Այն կոնյուկտուրայի, որի ձևավորումը՝ Ուկրաինայի դեմ ՌԴ ռազմական գործողության մեկնարկից ի վեր, Հայաստանի համար դարձավ տնտեսական վիճակագրության շեշտակի աճի հնարավորություն:
Ինչո՞ւ եմ նշում տնտեսական վիճակագրության, այլ ոչ թե տնտեսական աճի: Որովհետև տնտեսական աճ հասկացությունը, թերևս, իմաստավորվում է բովանդակությամբ, կառուցվածքով, այլ կերպ ասած՝ առողջական վիճակով: Իսկ տնտեսական վիճակագրությունը թվեր են, որոնք տպավորում են բոլորին, բայց որոնց առկայությունն այսպես ասած՝ բոլորին չէ, որ առնչվում է, այլ մարդկանց կամ խմբերի, որոշ շերտերի սահմանափակ շրջանակի: Հայաստանում տեղի է ունեցել հենց դա:
Գրեթե երեք տարի եղել է տնտեսական արտաքին բարվոք կոնյուկտուրա, որը անգամներով բազմապատկել է Հայաստանի տնտեսական վիճակագրության ցուցիչները, բայց Հայաստանի տնտեսական առողջության համատեքստում ոչ միայն չի բերել որակական փոփոխություն և հանրային բարիքի ստեղծման ու հասանելիության ընդլայնում, այլև հակառակը, թուլացրել Հայաստանի տնտեսության արտադրողականությունը, արտահանելի ոլորտների մրցունակությունը, այլ կերպ ասած՝ տնտեսության իմունային համակարգը, ինքնաբավության և դիմադրունակության աստիճանը, նաև ինքնիշխանությունը, իհարկե, այդ բառի հարաբերական իմաստով:
Հարաբերական, որովհետև, անշուշտ, չի լինում ինքնիշխան տնտեսություն, տնտեսական հարաբերությունները շաղկապված են, փոխկապակցված: Բայց լինում է արտաքին կոնյուկտուրայից տնտեսության կախվածության աստիճան: Երբ այդ աստիճանը ողջախոհության սահմանում է, ապա տնտեսության հարաբերական ինքնիշխանությունն այսպես ասած նորմայի սահմաններում է:
Երբ տնտեսությունը, ըստ էության, ապահովվում է ՌԴ հանդեպ պատժամիջոցների հետևանքով ստեղծված արտաքին հնարավորությունների հաշվին, դա արդեն դուրս է ողջախոհությունից: Որովհետև մենք տեսնում ենք, որ արտաքին այդ նպաստավոր կոնյուկտուրան կարող է փոխվել:
Իսկ դրա հետևանքով կարող են նվազել այն հնարավորությունները, որ առաջացել էին: Մինչդեռ այդ հնարավորությունների բերումով ահռելի ֆինանսական և ռեսուրսային հոսքերը Հայաստանի տնտեսական քաղաքականության պատասխանատուները չեն կարողացել ուղղել տնտեսության ներուժի ամրացմանն ու ընդլայնմանը, չեն կարողացել ապահովել թե՛ հանրային, թե՛ տնտեսական-ոլորտային դիվերսիֆիկացման բարեխառն մակարդակ, որը թույլ կտար Հայաստանին արտաքին կոնյուկտուրան վերածել ոչ թե տպավորիչ վիճակագրության և տնտեսության թմրանյութի, այլ տնտեսության լիցքավորման պրոցեսի:
Մինչդեռ ի՞նչ է անելու Հայաստանը, եթե ԱՄՆ ու Ռուսաստանը կնքեն գործարքն ու փոխեն արտաքին տնտեսական կոնյուկտուրան: Կա՞ քաղաքականություն, որը թույլ չի տա Հայաստանի հանրությանը մնալ տնտեսական վիճակագրության հնարավոր «ավերակների» տակ:
Բաց մի թողեք
Ստորագրման հեռանկարի խնդիրը Բաքվում է, այլ ոչ թե երկու կողմում
Թուրքիան ու Ադրբեջանը Հայաստանին թողնելու են գերազանցապես մարտահրավերները
Զիջումներով զսպելու արվեստը