Իլհամ Ալիևը Թուրքիայի նախագահ Էրդողանի հետ բացել է Լաչինի օդանավակայանը: Լաչինի օդանավակայանը երրորդն է, որ Ալիևը կառուցում է Արցախի հանդեպ ագրեսիայից հետո Ադրբեջանի վերահսկողության տակ անցած տարածքներում:
Ըստ էության՝ նա ձևավորել է օդանավակայանների եռանկյունի՝ Ֆիզուլի, Զանգելան և Լաչին: Ընդ որում՝ ուշադրության է արժանի այն, որ արդեն տևական ժամանակ կառուցված Ֆիզուլիի ու Զանգելանի օդանավակայանները, ըստ էության չեն գործում, դրանցում չեն իրականացվում կանոնավոր չվերթեր:
Այդ օդանավակայանները Իլհամ Ալիևի համար ընդամենը քարոզչական պաստառ են: Դրանց քաղաքացիական նշանակությունը մեղմ ասած չափազանցված է՝ մի շարք պատճառներով: Սակայն չպետք է թերագնահատել օդանավակայանների ռազմական նշանակությունը:
Դրանք կարող են ծառայել որպես ռազմական գործողությունների լոգիստիկայի կարևոր մաս: Հավանաբար, հենց այդ համատեքստն է արտահայտում այն, որ օդանավակայանների այդ եռանկյունին Ալիևը բացում է որպես կանոն Էրդողանի հետ, նրա ներկայությամբ, որի ուղղակի աջակցության վերահսկողության տակ է վերցրել այդ տարածքները Արցախի դեմ ագրեսիայի արդյունքում:
Օդանավակայանները, կարծես թե, նաև Ալիևի «յուրօրինակ հաշվետվություն» են Էրդողանին: Որքան էլ Բաքուն «սվիններով» է ընդունում Թուրքիայի նախագահի յուրաքանչյուր հիշեցում՝ Արցախի օկուպացիայի հարցում Անկարայի անփոխարինելի դերի և մասնակցության վերաբերյալ, միևնույն է, կան թերևս «բանավոր մակարդակում» փաստական իրողություններ, որոնք բացառել Իլհամ Ալիևն անկարող է:
Սակայն, դրանք կան ոչ միայն Թուրքիայի հանդեպ, այլ օրինակ նաև Պակիստանի և Իսրայելի, որոնք Ադրբեջանին Արցախի օկուպացիայի հարցում վճռորոշ աջակցություն ցուցաբերած եռյակի մյուս երկու «անկյուններն» են: Իսկ այստեղ կարծես թե իրավիճակը անամպ չէ:
Լաչինում ներկա է եղել նաև Պակիստանի վարչապետ Շահբազ Շարիֆը: Իսկ ահա Բենիամին Նաթանյահուի այցը Ադրբեջան, որ կայանալու էր մայիսի 7-11-ը, ձախողվեց, և թերևս զգալիորեն նաև Էրդողանի պատճառով, որը թույլ չտվեց Իսրայելի վարչապետի օդանավի թռիչք Թուրքիայի տարածքի վրայով:
Միևնույն ժամանակ, Իսրայելը և Ադրբեջանը հակադիր ճամբարներում հայտնվեցին Հնդկաստան-Պակիստան դիմակայության շրջանում:
Իսրայելը աջակցում է Հնդկաստանին, իսկ Ադրբեջանն ու Թուրքիան բաց աջակցություն ցուցաբերեցին Պակիստանին: Իհարկե, սա չի նշանակում, որ Բաքուն ու Թել Ավիվը «բաժանվում» են, բայց անկասկած է, որ ինչքան շահերը հեռանում են արցախյան օկուպացիայի կետից, այնքան ավելի նկատելի է դառնում դրանց «ապակենտրոնացումն» ու անգամ իրարամերժ հեռանկարը:
Առավել ևս, որ տարածքները, որտեղ Ադրբեջանը կառուցել է օդանավակայանների եռանկյունին, Իսրայելը դիտարկել է Իրանի հանդեպ դիրքավորման առանցքային հենակետ: Սակայն դա, կարծես թե, հայտնվում է կասկածի տակ, եւ այստեղ է թերևս Էրդողանի ներկայությունն ու Ալիևի «հաշվետվության» հանգամանքը:
Ըստ էության, պայմանական իմաստով՝ օդանավակայանների եռանկյունին Իլհամ Ալիևի համար կարող է դառնալ «բերմունդյան եռանկյունի», որտեղ «կխորտակվի» այն ներդաշնակությունը, որ նա ձևավորել էր հենց այդ տարածքների օկուպացիան իրականացնելու համար:
Բաց մի թողեք
Հով, քեզ քպ-ն էլ մարդու տեղ չի դնում, ինչի՞ ես քեզ էս աստիճան ստոր ներկայացնում. Լուսանկար
Ռուսաստանը ցանկացե՞լ, բայց չի՞ կարողացել այդ հարցում կոնենսուս ապահովել
Օվերչուկի այցը չեղարկեցին, հիմա էլ ադրբեջանցի պատգամավորներն են բոյկոտում Մոսկվա մեկնելը