Air India-ի Boeing 787-8 Dreamliner-ը հունիսի 12-ին վթարի է ենթարկվել Հնդկաստանում՝ թռիչքից կարճ ժամանակ անց շարժիչների անսպասելի վառելիքի անջատման պատճառով, ըստ Ավիավթարների հետաքննության խորհրդի նախնական զեկույցի։
«Ինքնաթիռը հասել է գրանցված առավելագույն արագությանը… և անմիջապես դրանից հետո 1-ին և 2-րդ շարժիչների վառելիքի անջատիչները խափանվել են… Օդաչուի խցիկում լսվում է, թե ինչպես է օդաչուներից մեկը հարցնում մյուսին, թե ինչու է անջատել այն», – ասվում է խորհրդի զեկույցում։
Այն հրապարակվել է Հնդկաստանի Ավիավթարների հետաքննության բյուրոյի կայքում։ Քննությունը պարզել է, որ անձնակազմին հաջողվել է վերագործարկել շարժիչներից մեկը, սակայն դա չի կանխել արագության կտրուկ անկումը և ինքնաթիռի հետագա վթարը։ Զեկույցում նաև պարզաբանվել է, որ վթարի վայրում չեն նկատվել թռչուններ, որոնք կարող էին կլանել շարժիչը և պատճառ դառնալ միջադեպի։ Քննության ներկայիս փուլում փորձագետները որևէ երաշխավորություն չեն տվել վթարի ենթարկված ինքնաթիռում գտնվող շարժիչների տեսակների օպերատորների և արտադրողների համար։ Բացի այդ, երկու ինքնագրիչներից միայն մեկ սև արկղ է փրկվել։
Հիշեցնենք, որ հունիսի 12-ին Գուջարաթ նահանգում Boeing 787-8 Dreamliner-ի վթարից հետո Հնդկաստանի իշխանությունները քննարկել են դիվերսիայի տարբերակը և սկզբում ենթադրել, որ վթարի պատճառը կարող է լինել թռչունների հետ բախումը։ Ինքնաթիռում եղել է 242 մարդ, միայն մեկ ուղևոր է փրկվել, իսկ մահացածների ընդհանուր թիվը հասել է 275-ի։ Այս միջադեպը վերջին տասնամյակում Հնդկաստանում տեղի ունեցած ամենամեծ ավիաաղետն էր, որից հետո այս տեսակի բոլոր ինքնաթիռները ստուգվել են, որևէ խախտում չի հայտնաբերվել։
Բաց մի թողեք
«Ստի դետեկտորով» ստուգել են աշխատակիցներին
Ռուսաստանում երկրաշարժի ուժգնությունը կազմել է 8,7 մագնիտուդ. կան տուժածներ
Չգիտեմ՝ կազդի՞ Ռուսաստանի վրա, բայց տալիս եմ 10 օր՝ սկսած այսօրվանից. Թրամփը կրկին վերջնաժամկետ է սահմանել