Ամերիկացի պաշտոնյաներն օրերս Վաշինգտոնում կայացած ճեպազրույցում նշել են, որ Սյունիքով անցնող ճանապարհի հարցն առևտրային խնդիր է, ոչ թե բարեգործություն։ «Սա շահավետ ներդրումային գործարք է», – ասել է վարչակազմի բարձրաստիճան պաշտոնյաներից մեկը՝ հավելելով, որ վերջին օրերին առնվազն ինը ընկերություն հետաքրքրություն է հայտնել տարանցիկ միջանցքը շահագործելու հարցում, այդ թվում՝ երեք ամերիկյան ընկերություններ։
Associated Press- ը, հղում անելով Սպիտակ տանը, հաղորդում է՝ Հարավային Կովկասի երկու երկրների ստորագրած համաձայնագիրը կստեղծի խոշոր տարանցիկ միջանցք: Խոսքը «Թրամփի ճանապարհ միջազգային խաղաղության և բարգավաճման համար» նախագծի մասին է` Թրիպի:
Այդ երթուղին կկապի Ադրբեջանը Նախիջևանի հետ, որոնք բաժանված են հայկական տարածքի 32 կիլոմետր (20 մղոն) լայնությամբ հատվածով: Այս հարցում Ադրբեջանի պահանջը մինչ օրս խոչընդոտում էր խաղաղության շուրջ բանակցություններին, նշում է ամերիկյան AP-ն։
ՔՊ-ական ուսապարկերն էլ մեկ մարդու պես նշում են, որ Հայաստանը բացի անվտանգություն հաստատելուց, թևակոխում է տնտեսական մեծ հնարավորություններով հագեցած մի նոր պատմական շրջան:
Իրականում ի՞նչ է շահելու Հայաստանն այս ամենից, Հրապարակ թերթը հարցրել է տնտեսագետ Սուրեն Պարսյանին:
Նա մեզ հետ զրույցում անդրադառնալով թեմային նկատեց. «Պետք է ֆիքսել, որ որպես այդպիսին այդ պայմանագրի հիմնական շարժառիթը անվտանգությունն է: Գաղտնիք չէ, որ Բաքուն պարբերաբար ռազմատենչ հայտարարություններով էր հանդես գալիս, անգամ հարձակվեց, Սյունիքից, Գեղարքունիքից տարածքներ օկուպացրեց և այլն:
Իշխանությունների թիվ մեկ նպատակը ագրեսիան կանխելն էր: Ինչ վերաբերում է տնտեսական մասին, ապա պետք է նշել, որ Հայաստանի համար խնդիրը բլոկադայից դուրս գալն է, որպես` տարանցիկ երկիր, սակայն դա չի նշանակում, որ տարանցիկությունը պետք է լինի միակողմանի: Ինչպիսի տարանցիկություն, որ մենք ենք Ադրբեջանին տրամադրում, նույնն էլ Ադրբեջանը պետք է մեզ տրամադրի:
Բացի այդ, հարկ է նշել, որ այդ ճանապարհի հիմնական նպատակը ոչ թե Նախիջևան-Ադրբեջան, կամ Անկարա բեռնափոխադրումների սպասարկումն է, այլ` Արևելք-Արևմուտք բեռնափոխադրումների սպասարկման մասին է խոսքը:
Եթե Եվրոպան, կամ Չինաստանը պատրաստ լինեն իրենց բեռները փոխադրել այս ճանապարհով, ապա տնտեսական օգուտներ Հայաստանը կարող է ունենալ: Հնարավոր ապրանք փոխադրողը, արտահանողը այս տարածքով Չինաստանն է: Բայց թե Չինաստանն ինչքանով է պատրաստ իր բեռները փոխադրել ամերիկյան վերահսկողության տակ գտնվող ճանապարհով, ցույց կտա ապագան:
Չինաստանն իր հիմնական ուղին դիտարկում է Վրաստանով, երկար ժամանակ այդ ճանապարհը վարձակալել են և բեռները Վրաստանի տարածքով է Եվրոպա փոխադրվում: Այսինքն` Չինաստան, Միջին Ասիայի երկրներ, Ադրբեջան և Եվրոպա հենց այս երթուղով է Չինաստանը դիտարկում:
Թե Հայաստանն այստեղ ինչքանով կկարողանա ունենալ հնարավորություններ: Հաշվի առնենք, որ այս պահին վաղ է ինչ որ բան ասելը, քանի որ ոչ արտահանման ծավալները կան, ոչ ներդրումներ կան, ոչ էլ ենթակառուցվածքներ կան ու փոխադարձ վստահություն երկու երկրների միջև:
Այս իշխանությունների համար սա ավելի շատ նախընտրական պրոցեսին միտված քայլ է, այլ ոչ թե տնտեսական նախագիծ: Նրանք օգտագործելու են այս ամենը, մարդկանց համոզելով, որ խաղաղություն և տնտեսական օգուտներ են բերել»:
Բաց մի թողեք
Ցավալիորեն՝ սեպտեմբերի 1-ին չենք հանդիպի համալսարանում․․․ Ընկերոջս հիշատակին
Կայանված մեքենաները հանում են՝ ճռիկ-վռիկներ Երևանում․ Տեսանյութ
10 մարզ, 10 հիվանդանոց. ինչու է նախարարն օպտիմալացնում ԲԿ-ները