Ինչու, այնուամենայնիվ, Ծաղկազարդի օրը մարդիկ ցնծությամբ ողջունեցին Քրիստոսի մուտքը Երուսաղեմ, իսկ դրանից ընդամենը հինգ օր անց՝ ուրբաթ, միահամուռ կոչ արեցին նրան խաչել: Իմ բացատրությունն է՝ մարդիկ հիասթափվել էին:
Ընդ որում, հիասթափվել էին ոչ միայն «շարքային» մարդիկ, որոնց վրա գուցե եւ որոշ չափով ազդում էր փարիսեցիների եւ օրենքի ուսուցիչների քարոզչությունը, այլեւ Հիսուսի կողմնակիցները, այդ թվում՝ առաքյալները:
Նրանք, ըստ ամենայնի, ակնկալում էին տեսնել ինչ-որ սուպերառաջնորդի, որն աշխարհը շուռ կտա: Ոմանք գուցե կարծում էին, որ նա հեղափոխություն կանի, կքշի հռոմեացիներին եւ կդառնա Իսրայելի իրական թագավոր: Իսկ Հիսուսն իրեն պահեց զուտ որպես մարդ՝ ձերբակալվեց, դատապարտվեց եւ խաչվեց: Հետո հարություն առավ:
Եվ դրանով, որքան էլ պարադոքսալ թվա առաջին հայացքից, շուռ տվեց աշխարհը: Այդ (եկեք ընդունենք, ոչ ստանդարտ) վարքի գլխավոր իմաստը, կարծում եմ, մարդկային կյանքն արժեւորելն է՝ ինչի համար է մարդն ապրում եւ ինչ է հետը տանում դեպի հավերժություն: Հիսուսը մեզ սովորեցնում է գնահատել այդ կարճատեւ, բայց թանկարժեք եւ յուրահատուկ ժամանակահատվածը:
Ցավոք, պատմության ընթացքում, հատկապես քաղաքականությամբ հիվանդ մարդկանց վերաբերմունքը կյանքին զուտ «վիճակագրական» է: Իրականում թվերը, քրիստոնեական մոտեցման դեպքում, կարեւոր չեն՝ 10, 210, մեկ, թե միլիոն:
Կարեւոր է մեր վերաբերմունքը մարդկային կյանքի հանդեպ: Ամեն մի մարդու կյանքը բացարձակ արժեք է: Եթե կյանքի նկատմամբ վերաբերմունքը միջնորդավորվում է քաղաքական, քարոզչական, գաղափարախոսական կամ կոմերցիոն հաշվարկներով, ապա եզակի, անկրկնելի կյանքի իմաստը կորում է:
ՔՊ-ականները, փաստորեն, առաջարկում են հաշվել, թե որքան հայաստանցի է զոհվել 44-օրյա պատերազմի ընթացքում, եւ որքան՝ արցախցի: Այսպես ասած, «մրցել զոհվածներով»: Այդ, չափազանց ցինիկ մոտեցման պարագայում մարդկային կյանքը դառնում է վիճակագրական նյութ:
Հաշվարկներ են կատարում, որոնք պետք է ապացուցեն այս կամ այն հայ մարդկանց զոհերի գերակայությունը: Ըստ այդ հաշվարկների արդյունքների՝ պետք է գալ եզրակացության, ովքեր են արժանի հարգանքի, ովքեր՝ պարսավանքի:
Դա հոգեւոր կատարակտի նման մի բան է, որը ծածկում է մարդկանց աչքերը եւ խանգարում է տեսնել իրականությունը:
Արամ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ
Բաց մի թողեք
Նազելի Բաղդասարյանը մարդկային երկատվածություն ունի՞, տարիներ շարունակ ինքն էլ էր ներկա այրմանը․ Մանուկյան
Սերժ Սարգսյանը Կարեն Կարապետյանի միջոցով փորձել էր պայմանավորվել հրաժարական տալ աշնանը, մերժում էր ստացել. Հարությունյան
Հայաստանում կա՞ գենդերային խտրականություն, թե՞ ոչ․ նախարարները միմյանց հետ համաձայն չեն