YouTube տեսահոսթինգային ցանցը հայտարարել է, որ փոխում է տեսանյութերի միջնամասում գովազդային հոլովակների ցուցադրման կարգը։
Նպատակը՝ դրանք ավելի բնական դարձնելն է։ Մայիսի 12-ից գովազդային նյութերը կցուցադրվեն ընդմիջումների կամ տեսարանի փոփոխությունների ընթացքում եւ ոչ թե ակտիվ գործողությունների կամ երկխոսությունների՝ դրանք «մասնատելով»։
Այս մասին հայտնում է The Verge պարբերականը։
YouTube-ը նաեւ տեղեկացրել է, որ «բնական ընդհատման կետերում» գովազդային հոլովակներ են ավելացվելու նաեւ հին տեսանյութերում։ Իսկ «բնական ընդհատման կետերը» որոնելու է YouTube-ի բարելավված ալգորիթմը։ Ինչպես նախկինում, այդպես էլ փոփոխություններից հետո, գովազդային հոլովակները կարելի է ընտրել ինչպես ավտոմատ կերպով, այնպես էլ «ձեռքով»։






Բաց մի թողեք
Նոր մանրամասներ թուրքական շտապօգնության մեքենայի՝ ՀՀ-ում հայտնվելու հրապարակումներին ի պատասխան
Արգավանդի խաչմերուկում մեքենաներ են բախվել են, դրանցից մեկը գլխիվայր հայտնվել է երթևեկելի գոտում. Լուսանկար
ՀԱԿ համագումարում Լևոն Տեր-Պետրոսյանը վերընտրվել է կուսակցության նախագահ